Cele două supermarketuri nou apărute în centrul Sinaiei promovează… Un sufocant „advertising agresiv“!

Locuitorii din cartierele – hai să le numim- mărginaşe al Sinaiei s-au confruntat zilele trecute cu o avalanşă de pliante şi prospecte de la cele două supermarketuri deschise în centrul oraşului, unul în fosta clădire a poştei, iar celălalt în complexul proaspăt renovat. Concurenţa este un lucru specific capitalismului şi, bineînţeles că performant va câştiga. Deocamdată este vorba de lupta acerbă dintre cei doi „giganţi” comerciali de a capta interesul sinăienilor.
Fiecare face acest lucru prin metode specifice, dintre care cel mai cunoscut este „advertisingul agresiv”. Cutiile poştale ale celor ce locuiesc în casă la curte şi scările de bloc ai celor ce locuiesc în condominii sunt efectiv năpădite de zeci şi sute de pliante colorate. Trebuie să recunoaştem că fotografiile şi calitatea hârtiei este una deosebită ceea ce ne duce cu gândul la nişte preţuri însemnate pentru aceste efecte publicitare. Evident, la o gândire mai aprofundată, oricine îşi dă seama că preţul respectivului „advertising agresiv” este inclus implicit în preţul produsului. Lucru de care deja unii consumatori şi-au dat seama pe propriul buzunar.
Există ieftiniri la produse de strict interes, pe când cele de larg interes au preţuri… consistente în raport cu ceea ce se întâmplă în „universul” comercial sinăian. Nimeni nu ne obligă să mergem la un magazin sau altul, dar ne deranjează acest „advertising agresiv”. Nu-i opreşte nimeni pe reprezentanţii acestor supermarketuri să-şi facă reclamele prin metodele pe care le consideră necesare. Dar ar trebui să existe unele limite. Deja cetăţenii s-au trezit cu reprezentanţi acestor mahazine bubuindu-le cu pumnii în uşă şi rugându-ne să răspundem la întrebări de genul: „Vouă v-au adus ai noştri pliante de la supermarketul nostru?” Asta în timp ce pe toată casa scării nu mai puteai scăpa de foile volante împrăştiate care-ncotro.

Daţi-ne voie, stimaţi comercianţi, să ne facem o impresie reală asupra „generozităţii” ofertelor pe care ni le faceţi şi asupra calităţii produselor pe care ni le oferiţi spre vânzare. Cumpărătorii sunt singurii care au voie să decidă de unde vor să-şi cumpere cele necesare şi să decidă asupra preţului pe care şi-l pot permite. Nu suntem obligaţi să suferim acest „advertising agresiv” doar pentru că supermarketurile respective sunt renumite în marile oraşe şi vor ca şi la noi în Sinaia să pună piciorul în prag.

You may also like...

Leave a Reply