Sănătate pentru toţi: opt alimente pentru a combate răceala

Dat fiind că toamna este anotimul răcelilor, stresul de la serviciu şi schimbările de temperatură înlesnesc atacul viruşilor gripei, care se pot complica cu alte afecţiuni sau infecţii respiratorii. Dureri musculare şi de cap, strănuturi şi congestii nazale sunt simptomele obişnuite cu care suntem obligaţi să convieţuim cel puţin şapte zile. Tratamentul obişnuit constă în analgezice, antiinflamatorii şi un complex de vitamine pentru a întări sistemul nostru imunitar.

Morcovul: este bogat în Glossary Link caroten şi un stimulent natural pentru apărarea organismului.
Sfecla albă: are proprietăţi depurative. Ideal pentru ficat datorită proprietăţilor sale ‘detox’.
Ridichea: este considerată o legumă anticancerigenă cu proprietăţi antiinflamatorii şi antioxidante. Regenerează sistemul celular, oxigenându-l şi întârziind îmbătrânirea.
Nucile de Brazilia: sunt bogate în vitaminele B, D şi seleniu.
Grapefruitul: ajută nu doar la vindecare, ci şi la prevenirea bolilor, datorită puterii sale antibacteriene şi antiseptice. Poate fi folosit şi în dietele de slăbire.
Usturoiul: este un campion împotriva infecţiilor. Vindecă şi dezinfectează, deoarece are proprietăţi antifungice. Reglează circulaţia sângelui şi este foarte este bun pentru inimă.
Afinele: ajută la combaterea cistitei, a viruşilor şi altor infecţii.
Ghimbirul: stimulează sistemele imunitar şi circulator.

You may also like...

Leave a Reply