Ne-am dat din nou arama pe faţă!

„Dacă profit nu e, nimic nu e!“, am putea încerca să-l parafrazăm pe Marin Preda. Asta ca să putem scoate în evidenţă preţul deosebit pe care-l pun unii membrii din administraţia locală pe anumite manifestări publice. Să fim chiar atât de afectaţi de criza economică încât să nu mai putem discerne cu limpezimea, cu maturitatea necesară, între anumite evenimente? Pe frontispiciul Casinoului sunt suspendate mai multe bannere publicitare. Cel aflat sus, la loc de mare cinste şi importanţă, face reclamă târgului de pantofi, cremă de ghete şi şireturi… Ceva mai jos, în „subsidiar“, se află afişul unui eveniment de talie internaţională, care are un loc bine determinat în lumea culturală actuală, reuneşte valori certe ale muzicii clasice şi aduce faimă Sinaiei! Poartă numele de „Festivalul Enescu şi muzica lumii“… În acepţiunea unora, însă, probabil nu are profunda semnificaţie la care se ridică târgul de încălţăminte şi cremă de ghete. Aşa că afişele au fost montate la locurile ierarhice pe care le merită!

You may also like...

Leave a Reply