Sumbre certitudini… „Ei“ aplică doar legea bunului plac

DSCN9012
N-ar fi nicidecum pentru prima dată când puterea locală îşi dă arama pe faţă. Am fost de prea multe ori martorii unor decizii edilitare luate unilateral, fără a se ţine seama de interesul general, încât au rămas puţine lucruri în Sinaia zilelor noastre care să ne mai mire în vreun fel! Cazul de faţă vine să întărească, o dată în plus dacă mai era nevoie, cele afirmate. Este din ce în ce mai îngrijorător faptul că mai marii urbei nu se mai sinchisesc de nimeni şi de nimic. Nu credem că exagerăm în vreun fel dacă afirmăm că aproape şi-au făcut un obicei din aplicarea „legii bunului plac“. Şi asta se întâmplă de fiecare dată când anumite interese nu sunt în convergenţă cu ale celor mulţi…

UNII SUNT MAI… EGALI DECÂT ALŢII?

Pe la noi se pare că aşa stau lucrurile. Ce mai contează că diverse categorii au de suferit atunci când interesele unora primează? Staţia de călători pentru transportul în comun de pe strada O.Goga s-a transformat, se pare, într-o gară pentru un trenuleţ de agrement care şi-a făcut apariţia în localitate. Ar fi foarte interesant de aflat cum de s-a luat această decizie? I-a băgat cineva în seamă pe sinăienii care folosesc această staţie? Acum nu mai poţi lua autobuzul decât din centru sau de la Mănăstire pentru a ajunge pe Furnica. Iar distanţa dintre cele două staţii e mult prea lungă pentru orice călător. Am vrea să ştim dacă măsura transformării staţiei de autobuz de pe strada Octavian Goga în depoul trenuleţului e definitivă? Asta pentru că în incinta respectivă au fost montate deja panouri publicitar-informative cu preţul, durata călătoriei şi ruta pe care se plimbă noul trenuleţ de plăcere. Schimbarea bruscă a destinaţiei staţiei nu e o măsură foarte corectă, mai ales că oamenilor nu li s-a promis gară pentru trenuleţ când puterea locală s-a lăudat cu marea modernizare a centrului…

CIRCULAŢIA RUTIERĂ ARE NUMAI DE SUFERIT

Fără alte introduceri, de câte ori respectivul trenuleţ de plăcere stă garat în nişa staţiei aşteptându-şi clienţii nu face decât să încurce pe cât posibil circulaţia. Este mai lung decât locul de oprire a autobuzelor, deci partea din spate obturează, vrând-nevrând, o porţiune din carosabilul străzii Octavian Goga. Autovehiculele cu gabarit mare (autocare, autocamioane etc.) se strecoară cu mare dificultate când trenuleţul este parcat în staţie. De parcă nu era suficient haosul pe care-l creează în trafic alveola modernă pe care puterea locală a construit-o în faţa parcului Dimitrie Ghica. Nemulţumirea cetăţenilor din cartierul Furnica este justificată. Aceştia intenţionează pe viitor să se adreseze cu o plângere autorităţilor responsabile pentru desfiinţarea staţiei de autobuz, atât de necesară în zona respectivă şi foarte des uzitată de călători. Care vor fi şansele lor de reuşită e greu de spus, pentru că atunci când e vorba de „voinţa“ puterii locale…

You may also like...

Leave a Reply