Mai marii noştri şi-au dat seama clar că orice sursă de venituri la buget este binevenită. Puterea locală stoarce bani şi din publicitate… seacă

tarife amplasare sisteme publicitare

O sursă importantă de venituri la bugetul local o reprezintă, categoric, şi cea legată de publicitate. În cazul de faţă discutăm despre un proiect de hotărâre ce are în vedere completarea Regulamentului local privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate în oraşul Sinaia. Acest act normativ a fost aprobat prin vot de curând de legislativul sinăian în ultima şedinţă. Din câte se pare însă, diferit de multe alte proiecte de hotărâre, nu a avut parte de un vot unanim, pentru că a existat şi o abţinere. În linii generale se pare că părerea unor diverse categorii ar fi legată de faptul că tarifele ce vor fi practicate în continuare pentru mijloacele de publicitate nu sunt chiar atât de accesibile pe cât par. Ba din contră, acum uşor piperate. Nu facem nici un comentariu pro sau contra în acest sens… Vă invităm pur şi simplu să consultaţi tabelul din imagine unde găsiţi integral lista cu preţurile practicate de autorităţile locale de acum înainte pentru toate mijloacele de publicitate care vor fi autorizate în oraşul Sinaia. Astfel vă puteţi face o idee mai clară despre aceste tarife. Sunt sau nu crescute artificial, în defavoarea comercianţilor, doar pentru ca puterea locală să reuşească să adune cât mai mulţi bani la buget? Ştiut fiind că în momentul de faţă nu o duce prea pe roze din punct de vedere al plinătăţii „vistieriei“ locale. Dar pentru că tot vorbeam de preţuri, iată şi motivarea autorităţilor locale pentru modificarea şi completarea regulamentului referitor la mijloacele de publicitate din oraş. Din Raportul de specialitate întocmit la acest act normativ de Departamentul Politici Publice din Primărie aflăm că totul se trage de la amplele lucrări de reabilitare şi remodelare a centrului oraşului care s-au făcut timp de trei ani – între 2012 – 2015, în cadrul proiectului VIA Sinaia – Design Verde Deschis. Din cauza acestora au fost sistate brusc toate contractele de reclamă şi publicitate aflate în derulare în diverse puncte ale oraşului. Acest nou regulament îşi propune să standardizeze şi să uniformizeze materialele de reclamă şi publicitate, precum şi o nouă reglementare privind amplasarea şi autorizarea acestor materiale. Inclusiv montarea de copertine, lucru nereglementat până în prezent.

You may also like...

Leave a Reply