Cu ce brand va eticheta puterea locală renumita noastră staţiune?

Să fim oare chiar atât de ghinionişti? Sau e cazul să fim mistici şi să ne consolăm cu faptul că cine ştie ce rău-voitor a aruncat, pur şi simplu, o anatemă asupra bietei noastre staţiuni montane? E firesc să ne punem astfel de întrebări pentru că, se vede limpede, oricât ne-am strădui, cam pe nicăieri nu ne iese socoteala! Mai bine hai să fim indulgenţi şi să zicem că suntem doar nehotărâţi şi, probabil, nepricepuţi la anumite chestiuni legate de capitolul promovării imaginii urbei noastre. Asta pentru că nu e cazul să lovim în biata administraţie locală, ce munceşte cu atâta asiduitate şi devotament pentru binele oraşului! Mai este puţin şi se fac patru ani de când s-a tot vorbit de un aşa numit BRAND al oraşului. Însă, până acum, nu a apărut nimic concret pe firmament. Deşi, la valoarea Sinaiei şi la capacităţile puterii locale, problema trebuia demult rezolvată, iar numele Sinaia să fie, implicit, pe buzele tuturor… Din păcate, acum am ajuns că ne-au luat-o înainte cei de la Zalău, cu trăscăul lor inflamabil, gospodarii din Topoloveni, care ştiu să fiarbă magiunul fără zahăr, şi chiar şi moldovenii din Pleşcoi, cu cârnaţii lor cu tot… Când se vor hotărî oare şi politicienii noştri la un brand care să ducă numele Sinaiei în mintea şi în inima tuturor, de la Ecuator la Polul Nord, Polul Sud şi înapoi? Avem atâtea proiecte şi realizări uluitoare, adevărate minuni ale lumii moderne, din centru şi până sus, la Cota 2000. În plus de asta, oraşul musteşte de evenimente care mai de care mai ţipătoare prin culoare şi zgomot, de ne mirăm cum de încă mai avem loc să mergem pe stradă şi nu suntem literalmente inundaţi de turişti. Nu lipsesc raliurile care aduc turiştii şi cetăţenii la disperare sau bâlciuri care ne umplu de ridicol. Şi lista ar putea continua. Hotărâţi-vă la ceva, domnilor aleşi şi viitori candidaţi locali. Sau vreţi să folosiţi figura cu brandul încă o dată drept promisiune electorală?

You may also like...

Leave a Reply