Numai dragoste și sclipici, până când apar recenziile negative…

Toate afacerile locale, mai mici și mai mari, au sărit cu bucurie să își creeze pagini de #Facebook în ultimii ani, pagini unde clienții pot da check-in, pot zice cât de mega super tari sunt serviciile acelui business, iar ei pot relaționa cu clienții.

În data de 17 februarie (2017) am decis să mă duc să mă dau cu placa, aşa că am plecat spre Sinaia. Am ajuns la gondola 1000-1400, am parcat, am urcat până la 2000, vreme superbă, o zi minunată pană la ora 16:30, când, ajungând înapoi la 1400, am constatat că nu mai pot urca în gondolă spre maşină. Uitându-mă nedumerit pe acolo, în special la lopata ce bloca intrarea, iese un angajat (cam deranjat de faptul că mă tot plimbam pe lângă turnicheţi) şi îmi spune că nu mai merge gondola şi să merg în parcare la hotel că vine să ne ia un autobuz. Bun, asta e, ceasul rău, pisica neagră, se mai întâmplă şi d-astea (CAM DES!!! din câte văd), aşa că mă îndrept agale către parcare. De pe scări, de sus, văd cum vine autobuzul, întoarce şi mulţimea ce aştepta acolo începe să se micşoreze, însă autobuzul nu a reuşit să dovedească ditamai gloata, aşa că a plecat, plin ochi. Ştiu că e un drum lung până jos, aşa că m-am înarmat cu răbdare. Însă după o oră de aşteptat şi multă lume nemulţumită, aud o voce care spune: “gondola a mers douăzeci de minute, trebuia să coborâţi cu ea”. Multe glume nervoase, multă lume agitată, multe telefoane (mai puţin la 112), ca, într-un final, să aflăm că vine din nou autobuzul să ne ia. La apariţia acestuia, după aproximativ două ore, îmbulzeală, toata lumea să urce repede, nu cumva să rămână pe lângă (oricum am încăput toţi, şi mai era loc), iar apoi, din nou, aşteptare. Scandal, ţipete, urlete: “de ce nu pleci, dom’le?”, “hai bă, ne mişcăm şi noi azi?”, “închide măcar uşile că murim de frig!” etc. urmate de un răspuns bine calculat al şoferului: “mai aştept turişti, dacă nu mă lăsaţi în pace, mă dau jos, închid autobuzul şi vă las aici!”, urmat de noi urlete, am reuşit să plecăm spre cota 1000 şi apoi spre case/cazări. În concluzie: *Servicii – 1 *Comunicare – 1 *Profesionalism – 1 *Nesimţire – 10.

1

Personalul este de toată jena, închid instalaţiile mai devreme pe motiv că “trebuie să ajungem şi noi acasă, domne” şi argumente de genul “poate vă lăsăm aici, zi mersi că te mai las să urci”, asta la ora 4 fără 10 când programul este până la 5 … O bătaie de joc continuă, de la casieră până la cei care stau şi păzesc instalația. La cota 1400 când urci sau cobori din gondola Carp este un nămol de până şi Vulcanii noroioși ar fi geloşi, nimeni nu se sinchiseşte să arunce o lopată de pietriș. Lasă că vin proştii şi îşi fac echipamentul praf, plus taxa de prostie 145 lei pe zi… Duminică au dat drumul abia la ora 13 la instalație (program 9-17) pe motiv de vânt (nu era pic de vânt nici la cota 2000) ca de fiecare dată şi am fost îndrumați să mergem în altă parte dacă nu ne convine.

2

Scump, iar serviciile sunt extrem de proaste. La urcare stai la casă cu orele pentru că este o singura casieră, dacă ai ghinionul să se defecteze gondola, în cazul meu două zile la rând, culmea, numai la coborâre te plimbă înghesuit în autobuz câte 45 minute, bineînțeles după ce cobori sute de trepte cu echipamentul după tine până în parcarea hotelului de la cota 1400. Nu primești nici un răspuns dacă întrebi ce se întâmplă, deci veniţi la Sinaia pentru că au cele mai moderne instalații de pe Valea Prahovei.

3

Să vă fie ruşine că lăsaţi oamenii să stea câteva ore în frig să aştepte repararea telegondolei (fiind duşi de nas că “mai durează 20 de minute”; apoi “mai durează 30 de minute”). Şi refuzaţi să daţi banii înapoi pe cartele. Ne-a costat 35 de lei taxiul să ne coboare de la cota 1400. Trebuia să fiţi transparenţi şi să recunoaşteţi că mecanicii habar nu au să repare telegondola şi să returnaţi banii pe cartele, având în vedere că toţi ce erau la cota 1400 au trebuit să caute alte variante pentru a coborî în oraş. RUŞINE!!! Precizez că gondola s-a stricat pe condiţii meteo foarte bune: vreme însorită, fără vânt.

4

You may also like...

Leave a Reply