Cum să închiriezi o cameră de hotel în Uniunea Europeană – Partea a II-a

O nouă rubrică propusă de Irina Chirițoiu
Director ECC Romania

continuare din ediția trecută

De regulă, politica de anulare și nivelul penalităților depind de fiecare hotel în parte și de facilitățile oferite, iar aceste informații sunt oferite în cadrul procesului de rezervare, după ce îți alegi hotelul și tipul de cameră. De exemplu, unele tipuri de oferte menționează în mod expres că nu poți anula rezervarea.
Operatorul platformei de rezervări online nu este decât un intermediar în procesul de rezervare, astfel încât responsabilitatea pentru calitatea camerei și a serviciilor oferite aparține, de regulă, hotelului. Operatorul platformei online poate răspunde de corectitudinea datelor introduse în procesul rezervării, de exemplu dacă ți-a greșit numele sau perioada rezervării.

Direct la hotel

Uneori este posibil ca tarifele oferite de un hotel la rezervarea directă pe site-ul acestuia sau prin telefon să fie mai convenabile decât atunci când îți rezervi camera printr-un intermediar.
Având în vedere faptul că rezervarea se face online sau prin telefon, regulile privind informațiile sau lipsa dreptului de retragere sunt aceleași ca în cazul platformelor online, fiind vorba de un contract la distanță.
Dacă vrei să faci rezervarea prin telefon, este bine să soliciți, înainte de a-ți da acceptul în scris, confirmarea ofertei prin e-mail. Apoi, după ce consulți cu atenție această ofertă, poți decide dacă faci rezervarea sau nu.
Chiar dacă vrei să faci rezervarea online, pe site-ul hotelului, dacă ai nelămuriri, sună la recepție și află toate informațiile de care ai nevoie, inclusiv politica de anulări. Având în vedere faptul că faci rezervarea direct la hotel, răspunderea va aparține în totalitate acestuia, atât în privința procesului de rezervare, cât și a calității serviciilor. (CONTINUAREA IN EDITIA TIPARITA)

You may also like...

Leave a Reply