ATENŢIE LA CUMPĂRĂTURI… Plata cu cardul miroase uneori a ţeapă?

Acum vreo două săptămâni, am făcut o achiziţie de la LIDL Buşteni, în valoare totală de 244 de lei… Toate bune şi frumoase până când am ajuns la casă şi am încercat să plătim cu cardul.

Tranzacţie refuzată… poate că vă gândiţi că nu aveam bani pe card, dar nu este cazul… Am tot încercat să plătim, de vreo 5 ori… Cum valoarea depăşea 100 de lei, de fiecare dată trebuia să introducem codul PIN, nervozitatea casieriţei creştea, la fel şi cea a oamenilor de la coadă… Tranzacţii refuzate de fiecare dată…

Am cedat nervos şi am plătit numerar… pentru că aveam bani în buzunar, dar există situaţii când nu ai 245 de lei în buzunar, dacă ştii că ai pe card şi te duci la LIDL, nu-i aşa? Am luat fierăstrăul sabie, cam asta era achiziţia, şi am plecat, nervoşi dar destul de mulţumiţi, să ne vedem de treburile noastre…

Câteva zile mai târziu, nu mică ne-a fost mirarea când, aruncându-ne ochii pe un extras de cont, am remarcat că tranzacţia refuzată fusese, de fapt ”de nerefuzat”… Adică banii fuseseră blocaţi din contul nostru şi se îndreptau vertiginos către conturile LIDL… Am avut noroc, cele cinci bonuri de casă cu ”tranzacţie refuzată” erau încă în posesia noastră, la fel ca şi factura şi bonul de casă care dovedea că plătiserăm cash… Am dat fuga la bancă şi am rezolvat rapid situaţia…

Menţionăm că achiziţia era pe o persoană juridică, este clar că eroarea s-ar fi descoperit de comparimentul contabil… Toate bune şi frumoase, dar ce s-ar fi întâmplat în cazul unei persoane juridice? De exemplu eu, când plătesc folosind cardul personal, eventual cu cumpărături de sub 100 de lei, nici măcar până la maşină nu cred că ajung cu bonul… Mai exact âl arunc în coşul de gunoi de la ieşire din LIDL…

Ei, ce s-ar fi întâmplat în acel caz? M-ar fi crezut cineva că am încercat să plătesc cu cardul, că nu am reuşit şi că am plătit numerar? Habar nu am… Cert este că de-acum încolo, la LIDL Buşteni fie plătesc numerar, fie verific la uşa magazinului dacă mi-a fost refuzată plata cu cardul dacă nu cumva m-au refuzat şi mi-au luat şi banii… În rest, numai de bine despre LIDL Buşteni… Anexăm factura, bonul fiscal plata cash,  refuzurile de plata cu cardul şi copie după extrasul de cont care evidenţiază plata. Am adresat nişte întrebări privind această situaţie Lidl România, dar nu prea ne-au băgat în seamă, cel puţin pâna ladata redactării articolului.

      

 

You may also like...

Leave a Reply